Gigantul Lidl este foarte bine poziționat pe piața din România și se bucură de aprecierile clienților.Cu toate acestea, nu este ocolit de scandaluri și asta pentru că „la raft” vinde produse care pot pune în pericol viața consumatorului.

O tânără mămică a mers la Lidl și printre altele a achiziționat pește (dorada) pe care urma să-l pregătească pentru băiețelul ei în vârstă de un an. Însă, surpriză, produsul era necomestibil, fiind practic expirat.A relatat întâmplarea pe pagina oficială de Facebook a magazinului ,răspunsul lor fiind însoțit de scuze.

Clienta a mers la magazin, unde într-un final și-a primit banii înapoi, însă cei din conducere nu par să fi luat măsuri urgente în acest sens. Și alți consumatori s-au plâns de produse alterate, care odată înghițite pot provoca un adevărat dezastru în organism.

 

 

https://stirideprahova.ro/wp-content/uploads/2018/01/IMG_20180116_171755.jpghttps://stirideprahova.ro/wp-content/uploads/2018/01/IMG_20180116_171755-150x150.jpgstiriphhomebebeluș,LIDL,mancare,pesteGigantul Lidl este foarte bine poziționat pe piața din România și se bucură de aprecierile clienților.Cu toate acestea, nu este ocolit de scandaluri și asta pentru că „la raft” vinde produse care pot pune în pericol viața consumatorului. O tânără mămică a mers la Lidl și printre altele a achiziționat...